Oj, oj..

Hämtade paket idag.
Världens sötaste joggingdress var det, fast med kjol istället för byxor.
Så sött så ni anar inte.
Tyvärr var det inte kort med..
Fel i kommunikationen någonstans antar jag.
Synd, jag som gärna ville ha kort.
Men dressen var ju inte dum den alltså!
Tackar till Sprattlarns Faster.

Hemma efter att ha varit borta mycket idag igen och jag är dödstrött..
Däckade brevid Spratlarn när jag gav henne mat.
Stensomnade, vakande till nu igen.
Oj, oj.. Hoppas jag inte sabbat så jag inte kan sova inatt nu..
Kanske ska gå och lägga mig snart igen och strunta i att vakna till liv nu.
Hatar när det blir såhär.
Det vart för sent för en nap nu ju.
Äsch..

Söta lilla dressen iaf, den borde passa bra till nästa år kanske.
Röd och fin är den, en vacker ag kommer det komma kort på Sprattlarn när hon har den på.
Men oj..
Ska hon verkligen bli så stor så småningom alltså..?
Oj, oj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0