Oj, oj, oj.

Idag har det inte blivit mycket skrivet, det ser ju jag det!
Skäms på mig!
Men nu är jag här!

Dagen har varit bra iaf, började kallt, för att sedan bli rätt varm med tanke på vad man satt på sig för att gå ut i kylan.
Plagg efter plagg togs av.
Men sedan blev det kyligare och kyligare igen vartefter dagen gick...
Så då ångrade jag iaf att jag inte tagit med Sprattlarns overall.
För Danio ville leka i parken och Sprattlarn ville inte ligga i vagnen då.
Så hela åkpåsen kom upp i mitt knä.
=)

Ett par vantar hade inte skadat heller.
Jag måste köpa det.
Det och en ny mössa!

Fikat hos Tessan efter stan blev det oxå, för att sedan ta med mig mor till mig, laga mat till henne och se på Törnrosa!

Nu blir det dusch och sedan Grey's anatomy!
Det enda jag sätter på tv:n för om det inte vankas film!

Kommer säkert ett inlägg eller två till senare, tex om hur duktig Sprattlarn är på att ta saker numer, eller hur jag avbeställt ett scrap paket (Trodde ni inte om mig va!?).

Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0