Nya paketet!

Fick det nya scrap paketet från CC igår, blev sittandes med det inatt såklart.
Hittade en skisstävling som jag tänker vara med i.
Härliga höstfärger var det och lite roliga saker.
Lite lite tycker jag faktiskt, men roliga, så då är det värt det!
Måste ringa CC på måndag och efterbeställa ett paket om det går.
Avbeställde faktiskt nästa månadspaket, det verkade inte kul, så jag skippar det och tänkte se om jag inte kunde få ett från innan jag blev medlem istället.
Det paketet jag tänker på hade nämligen alfabets stämplar med i sig, just sådana som jag är väldigt förtjust i.
Så jag håller en tumme för att de har kvar utav dem och kan skicka mig ett sånt paket istället för ordinarie paketet.
Scrappa hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad kul att scrappa, önskar det fanns tid till sådant här :P men jag får nog allt ta mig tid till det senare.



SV: HAHA, jasså man tackar man tackar, nu har jag dessutom fixat bort disken, damsugat, skurat och plockat ordning här hemma. Lillan sussar fortfarande och Robert :P tänkte lika bra att dona när man är igång, lär säcka ihop i eftermiddag. Men men är ju ledig imorn så :)

2009-09-26 @ 13:15:03
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0