Namngivardag!

Idag har lite planering skett inför namngivardagen!
Datum och tid har satts.
Vad som ska förtäras har oxå blivit bestämt.
Gott, gott.
Nu blir jag illa tvungen att ha detta.
Jag som har så svårt för sånt.
Inte att gå på andras alltså, jag äter gärna mat hehe.
Men att själv hålla i något..
Oj vilken prestationsångest!
Men för vad egentligen?
Det viktiga är väl att man träffas!
Att folk får klämma lite extra på Sprattlarn och att det fulla namnet meddelas så att alla vet att hon inte bara är en Brorsson.
Att det sedan bjuds på mat och dryck grinar väl knappast folk för.
Hmm.
Jag får sluta upp nu.
Men det är verkligen synd att lokalen är så skit som den är.
Vill verkligen inte vara där.
Så vi blir här hemma.
Undrar hur det ska gå.
Så gott om plats är det inte.
Men det löser sig på något vis.
Folk som umgås med oss är inte så kinkiga.
Tack o lov för det!
Jag gillar mitt umgänge!
Namngivardag då.
Jahopp.
Här kommer vi!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi det är lugnt! Var så lite så!

Jag gjorde två stycken eftersom killen inte skrivit över sig hit, så det är perfa, Han har bott här i över ett år men det är hur bra som helst när det kommer till alla dessa special erbjudanden :)



Och apropå att bli klar i tid, jag skickade in min sista vid typ 23 haha :P

2009-09-16 @ 08:26:31
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0