Mötet

Hade ju tappat bort lappen, men fått en ny om förfrågan om huvudnyckel.
Så jag ringde arbetsledaren och frågade.
Jag fick lite bråttom hem och kom ändå pyttelite sent till mötet.
Men det gjorde inte så mycket.
Fick då veta att de kommer hålla på i fyra vekcor allt som allt.
Två av dessa veckor ska de borra.
Det ska bara borras på två ställen i min lägenhet, i köket och i klädkammaren.
Sedan kommer de plocka in från grannlägenheterna till de andra rummen.
GOTT! Säger jag.
Men det kommer ju bli lite spring här iaf.
Två veckors borrande..
Ja..
Man kan väl fly fältet i två veckor...
Detta ska väl överlevas.
Spooky är nog den som kommer tycka det hela är allra värst..
Stackaren.
Hoppas verkligen att det går bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

njasså! Okej då har jag fått det där om bakfoten. :p Och i min släkt har vi inte några tvillingar alls vad jag vet. Så då är risken jäkligt liten med andra ord :P Fastän det hade varit ganska roligt.



Hoppas borrandet går bra för Spooky :)

2009-09-01 @ 22:23:21
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0