Mmmm.

Ja jisses.
Mat i magen och den rena tvätten i garderoberna..
Om det inte vore för att klockan är så mycket så hade jag fortsatt med att dammsuga och svabba golv nu.
Men tyvärr är ju klockan som sagt alldeles för mycket..
Synd...
Men, men, jag kanske ska sätta mig med min LO en liten stund nu istället då.
Jo, så får det bli.
Sedan sängen, ska ju upp tidigt som synden imorgon.

Det är så skönt nu.
När alla måsten är gjorda och jag bara kan sätta mig i lugn och ro och göra vad jag vill.
När Sprattlarn sussar gott och är nöjd.
Då kan man inte vara annat än nöjd själv.
Älska kvällar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kvällar e de beste ;)



2009-09-22 @ 00:33:21
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

haha ja, här sitter man är tröttare än tröttast just nu, dagen har verkligen varit i full rulle. Så nu är det sängen som gäller här!



Åh ja usch vill inte, ska bli jätte jobbigt när hon tar dem, men de sa också att de brukade ta båda samtidigt så att det blir som du säger bara en smärta men ändåå! usch!



Åh tack! fatta vad tiden går fort. Stora damen nu ju! Hoppas tiden kan stanna upp lite snart, vill ju vara med och inte bara hux flux är hon tonåring. vill hinna mysa med min lilla tjej mycket ju. Tiden går för fort. haha vad klagosam jag är!



Hoppas du har en trevlig kväll! Och godnatt hälsar jag från Umeå :)

2009-09-22 @ 00:51:59
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Är det tvätt när den är ren och hänger i garderoben?

2009-09-23 @ 22:29:31
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0