Märkt

Japp.
Jag tröttnade nu.
Nu när jag ville lägga upp lite fler kort så tröttnade jag på att märka upp alla.
Jag är faktiskt trött på att sätta en text i pannan på henne..
Det förstör kortet.
Sätter jag märkningen ute på sidan som jag oxå gjort en del så är det ändå lätt att klippa bort..
Om någon vill stjäla bilder på Sprattlarn så är det inte mycket jag kan göra oavsett, inte om de verkligen vill ha dem.
Kompisen fick bild stulen.
Hon märker iaf inte upp sina.
Så ja, jag har tröttnat nu.
Nu tänker jag sluta märka dem.

Ber härmed folk att inse att ingen annan än jag har rättigheterna till mina bilder och att det är ett brott mot LAGEN att ta mina bilder och använda dem utan min tillåtelse.
Allt användande av mina bilder utan godkännande från mig kommer anmälas!

Så ge fan i mina bilder är ni rara.
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0