Leka med

Kilade ner på stan idag och mötte upp med Jeanette.
Jag verkligen trivs i hennes sällskap.
Vi kilade i ett par affärer och kikade, var bla in på Lyckes och kollade ved det kostar att ta hål i öronen.
Vill ju ta på Lillan om inte allt för lång tid.
Ja, jag vet vad vissa tänker.
Men fakta kvarstår, det är mindre risk för infektioner när de är så små, att de inte alls blir nickelallergicker om man inte sätte nickel i hålen och att nästan alla flickor vill ha hål i öronen när de blir äldre, lika bra att sätta dem nu så slipper vi infektioner, pga skitiga händer som ska dit och pilla, senare.
Punkt!
Tyckte det var dyrt och hon som tar på barn kommer sällan tydligen.
Men Helene var inte inne, så får fråga henne när jag har svängen förbi nästa gång.
No stress.

Så har Camilla varit här ikväll.
Jag har haft lite julafton bannemig!
Fick två rullar med dubbelhäftande tejp av henne.
Mycket användbart när man scrappar.
Så fick jag omonterade stämplar av henne oxå.
Plus att hon hade med sig en liten låda jag ska låna att ha mitt krimskrams i.
Te blev det såklart, te och prat.
Små flickorna höll sig relativt lugna imponerande nog och Sprattlarn somnade för natten innan de hade gått.
Trevligt vart det idag!


Kommentarer
Postat av: Cathy

Dem tar inte på små.Frågade Helene själv för jag ville Angie skulle ha vid 6månaders åldern.Hon sa hon inte tar på barn under 7 :S

2009-09-02 @ 20:56:06
URL: http://amami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0