Ledsen bebis..

Sprattlarn har en ledsen kväll.
Hon var glad och go när vi var hos min mamma för våfflorna.
Somnade påväg hem.
Vaknade och vart ledsen.
Jag har slarvat med magmassagen..
Har blivit slarv med det sedan hon blev bra i magen..
Eller, nej inte det heller egentligen , blev bara mindre maniskt.
Men sedan de började borra här så har våra rutiner blivit sabbade..
Med det blev det slarv med massagen..
Suck vad arg jag är på mig själv.
Stackaren att ha ont ju!
Just nu är hon iaf lugn, ligger här i mitt knä på sin kudde.
Pratar lite, suger på nappen och är egentligen sååå trött.
Men sova går ju inte..
Lite ont i magen har hon ju än...
Mammas bebis..
Stackaren..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas magontet går över snart, jag vet allt för väl hur det är med en liten som har ont. Patric var likadan :-( Så synd om de små...



Haha ja det hade ju vart något ;-) Dessvärre är han borta ganska mycket då han jobbar inte jobbar i borås. Åker hemifrån vid 6 på morgonen och kommer hem vid 19 på kvällen så jag hade känt mig ganska elak om jag satte han på att diska då :-D Haha

2009-09-17 @ 21:31:50
URL: http://chanies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0