Knyta mig

Jo. Jag knyter mig nog snart.
Finns ju en rätt stor risk att jag blir väckt om ca 6 timmar av borrningar.
Eller någon som knackar på min dörr och vill fläcka ut alla elementen..
Fyy..
Jag vill inte vara med!
Jag kommer bli en zombie...
Vill ju äta glass och ta en kopp te till innan ängen.
Men knyter jag mig inte nu så vet jag inte hur jag ska orka.
Borrningar ska ju ske mellan 7-16 varje dag.
Så sova på dagen går inte..
Och att lägga sig efter 16, om så bara i en timma, är för sent på dagen...
Attans..
Får väl slarva ikväll/natt bara.
Bli duktig och komma i säng tidigare andra kvällarna.
Men vad hjälper det att komma i säng om man inte kan somna pga först pigghet, sedan övertrötthet, och när man är lagom trött då är klockan för mycket och för lite..
Knyter mig nog snart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0