Klipp

Jag vill klippa mig!
Först var det sagt att Sara skulle komma ner och göra det ikväll.
Men jag har ju varit iväg hela dagen och vart hemma mycket senare än tänkt så det blev inte av.
Men imorgon då jäklar.
Nej, det lär inte bli någon stor förändring denna gången.
Om hon inte gör fel då vill säga, för då tröttnar jag nog och hon får raka av skiten..
Är så trött på mitt hår och saknar tuppkammen ibland, den var så lättskött!
Håret var aldrig ivägen då heller.
Sugen värre är jag.. hmm.
Fat jag skulle kunna raka bort väldigt mycket utan att det ens skulle märkas ändå hehe.
Någon som vill ha lite hår?
Jag har ett överflöd.
Någon som vet vart man vänder sig för att sälja hår föresten?
Har ju kvar en del från senaste rakningen av huvudet..
Jag ska klippa mig.
Förhoppningsvis så blir det en klippning och inte en rakning.
Någon får göra mig stum så jag inte får några infall haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit alltså!

Tänk att du vågade raka av dig håret,

det hade jag inte vågat!

2009-09-03 @ 23:28:52
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha! Vem i hela friden skulle lyckas göra dig stum? ;-)

Jag vill också klippa mig NU! Hatar mitt hår för tillfället...

2009-09-04 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0