Kia!

Sjalen är hemmasydd för ca 70 kronor hehe.
ca 6 meter lång och sydd efter min kusins sjal som var betydligt dyrare.
Den är i ett elastiskt tyg, tyvärr är den mordiskt varm när det är varmt ute, så se om du inte kanhitta ett tyg som andas mer om du ger dig på att sy en.
Tyvärr tror jag att de lätt blir varma då det ändå är flera meter tyg man virar runt sig plus en varm liten bebis, oundvikligt då tror jag hehe.
Tyvärr kan jag inte svara på din blogg då det inte går att kommentera av någon orsak...
Hoppas du ser detta svaret!

Jag är iaf väldigt nöjd med min sjal och har itne ont någonstans alls efter att ha burit i den eller undertiden heller.

Kommentarer
Postat av: Kia

Åh.. Tack för svaret!!

Kanske man ska ge sig på att sy en själv då..

Återigen Tusen Tack!

2009-09-08 @ 22:13:52
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0