Katter

Vill lägga in lite bilder på de små monstren.


Såhär ser det allt som oftast ut numera.
Där Ugly är, där är Spooky.
Fast han är utom räckhåll för Ugly, för hon slår honom.
Kan jag iofs förstå med tanke på att han springer i hennes hasor dygnet runt.
Hon får inte ens gå på toa ifred stackaren..
Ugly är katten närmast i bild.
Spooky är den som occuperar mitt databord så jag inte får något gjort.
(Ser ni föresten min tegelstensbok där brevid musen och under koppen?)


Saknad och älskad.
"Lillan" eller Doris Del Iris som hon egentligen hette.
En rubber peterbald.
Samma ras som min mor föderupp, fast denna är helt naken.
Inte en millimeter päls någonstans på katten.
En rysk import var hon.
Hon är väldigt saknad.
Dog när hon var iväg på parning under omständigheter som jag aldrig fått någon ordentlig klarhet i..
Oj vad jag saknar den katten.


Närbild på Ugly från förra sommaren när hon precis flyttat från mig.
Nu är tjejen tillbaka!

  
Spooky som stulit babysitter och är nöjd & Lillan var just såhär liten, blev aldrig större.
Så Ugly då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0