Jaha.

Ja, så tar jag en kort paus framför datan nu då.
Jag har idag hunnit vara social med kompis, varit på bvc, tagit en promenad och handlat, flått lite kyckling, tvättat, bäddat rent i sängen och nu sitter jag och väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar så jag akn få äta ordentligt för första gången idag.
Tror ni förstår att jag är rätt hungrig nu..
Sedan ska tvätten läggas in i garderoberna och om, jag säger om, jag orkar så tänkte jag bli klar med min LO som jag påbörjade igår kväll eller när det nu var..
Får inte riktigt till den..
Den blir inte som jag ser den i mitt huvud.
Vad är det jag gör för fel!?

Hur som så blir det nog en toppen dag imorgon.
Klockan 08.00 så kommer jag bli väckt av Camilla så jag hinner plocka på oss kläder och så, sedan bär det av upp till Jannike!
Det var länge sedan jag umgicks med henne..
Ja jisses, det är flera år sedan.
Har ju alltid stannat och tjatat lite på stan, men nu ska vi faktiskt umgås, kika på hennes hus och antagligen tjata barn.
Hon har samlat vuxenpoäng hon.
Två barn, gift och hus.
Det är imponerande.
Ska bli väldigt kul iaf.
Dessutom kommer Camilla upp på kvällen igen och scrappar med mig!
Super!
=)

Märker att jag bara babblar på här nu, men jisses, jag är ju bra på att tjata, om det sedan är med munnen eller fingrarna, som nu då, spelar mindre roll.
Haha.

Nu rör Sprattlarn på sig oxå...
Nappen saknades och nu när den sitter på plats så kanske jag kan lyckas avsluta detta tjat och få lite mer gjort här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0