Inte ung mamma iaf.

Skönt, det var inte unga mammor eller så, det var min bvc tant som fattat fel antar jag.
Det är mer som öppna förskolan fast i sluten grupp av någon orsak.
Laga mat tillsammans, sjunga, leka ooch pyssla.
Varför inte säger jag och hoppar på.
Det var inga andra där utan bara de som håller i det som presenterade sig för alla enskillt.
Dock är jag nyfiken på urvalet...
Förstår inte hur de väljer vilka de erbjuder detta, för det skulle bara vara ca 8 stycken.
Men en tjej jag känner hade oxå fått erbjudandet, hon är 25 och har sambo.
Jaja, det verkade kul iaf.
Pyssla är ju kul!
=)

Kommentarer
Postat av: calypso

går också i sådan grupp här i göteborg, är jätte trevligt.. hoppas ni får roligt där..

2009-09-02 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0