Inhandlade beroendet och lite mer.

Här kommer då bild på nya filten och det andra jag införskaffade.
Ser ni att jag lyckats få med filten på tre av fyra kort.
Fattar ni hur illa detta börjar bli då?
Haha


Behövs mer rosa runt Sprattlarn, hon har ju inte så mycket i den färgen som det är nu.


Mönstret på närahåll.
(Klicka!)


Sockar behövs verkligen!


Blev såå kär när jag såg den!
Grönt är skönt tycker jag så Lillan blir mycket i grönt.
Brunt bara man måste tycka om nästan hehe.
Hur som så är det brunt luddigt även om det kanske inte syns så tydligt på bilden.
Den har även grönt påsytt där armbågarna hamnar.
Skitsnygg!

Allt inhandlat på h&m


Kommentarer
Postat av: Kia

Åh så fin filt!!

Och tröjan ser supersnygg ut.. Mer grönt åt folket!! ;)

2009-09-20 @ 10:29:58
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0