In med dem

Idag ska de sätta upp plattorna och de nya elementen!
De kommer ju inte fungera ännu, men upp ska de.
de tyckte jag skulle ta med mig katterna.
Jo tjena säger jag, lycka till.
De får väl för f*n kolla sig runt benen när de går in och ut genom dörren!
Sedan tycker de att jag ska stänga in dem.
Nej, skulle inte tro det.
Mina katter ska inte behöva stängas in i en minimal sketen klädkammare hela dagen för att de itne orkar se sig om fötterna.
Dessutom skulle min klädkammare vara helt kaos ohc allt nedrivet när jag kom tillbaka isf.
Mina katter är katter om rör på sig.
Som lever!
Leker, busa, äter, skiter, leker.
Sover gör de oftast på natten när jag gör det.
Stänga in dem... Fnyser för mig själv.
Nåde dem om de släpper ut någon av dem!
Ta med dem... Hah!
Klantar!
Mina katter ska få röra sig fritt i sitt hem, och ingen ska släppa ut dem.
För om jag lyckas parera mina båda innekatter när jag rullar in och ut med vagnen flera ggr om dagen så ska väl några gubbar klara det samma när de bär in ett par element!?
Annars är de inkompetenta och borde byta jobb.
De arbetar faktiskt i folks hem, då får man ta att folk bor där!
Visa lite respekt.
Annars är det byte av jobb som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anna, mamma till Elis

Va med och tävla om en mössa till Sprattlarn i min blogg :)



http://www.annasara.net/2009/september/tavling-oa-pip.html

2009-09-23 @ 10:39:18
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0