Idag

Har haft det mycket trevligt hos Cissi.
Vi har visserligen barn som är nästan exakt lika gamla, men ändå blir det inte bara barn tjat.
Det är kul att vi är lika tjatiga båda två oxå hehe.
Trevligt med fika, men några kort blir det inte..
Hon bara skällde på mig när jag tog kort på henne. :(
Ska dock se om jag inte kan få in något från igår på Sprattlarn när jag få satt mig i lugn och ro.
Nu lagas det mat, jag är vrålhungrig, har inte ätit sedan jag var hos Cissi för flera timmar sedan.
Kycklinggryta blir det.
Lillan sover efter att vi varit borta hela dagen.
Har ju varit hos min underbara morfar idag oxå och hälsat på!
Mormor var oxå hemma och fick hålla Lillan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0