Hjärtattack

Vaknade av en hjärtattack i morse..
Sprattlarn med.
Det enda jag hann med var att försöka hålla för Sprattlarns öron och sedan mina med så gott det gick.
Borrandet var hos grannen...
Vid första paus flydde vi till vardagsrummet.
Tyvärr blev lillan chokad av borrandet och började gråta såfort de gjorde paus.. så har varit vaken sedan halv åtta nu.
Låg då tyvärr och läste tills klockan halv tre inatt.
Jo,Jag vet att jag får skylla mig själv om jag är trött då, men ni vet väl hur det är när man inte är trött och man är fast i en bra bok?

Sprattlarn ligger däck ner i mitt armveck nu.
Jag har lagt henes snutte för det örat som inte ligger tryckt mot mitt bröst så hon får sova någorlunda i fred.
På mage på mig sussas det.
På mage är lugnt när det är på mig.
Fint väder är det iaf så får ta mig ut nu.
Passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0