Handlade

Blev att jag fick köpt fyra olika linnen (alla ammningsvänliga) idag.
Plus att jag köpte en söt liten dress till Sprattlarn.
Kalaset gick på 140:-
Haha, känns nästan lite löjligt.
Men nöjd är jag iaf.
Speciellt som jag inte känner för att lägga pengar på ammningslinnen då de blir rätt utslitna när man drar i dem hela tiden.
Då känns det mer värt att lägga så lite pengar på dem.
Slit och släng.
Nöjd är jag.
=)

Nu ska jag till min mor och äta våfflor om hon precis ringde och ville bjuda på.
Mums säger jag då!
Jag som precis satt och funderade på vad jag skulle äta.
Toppen bra detta ju!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad snäll du är! :)

Var hos en fotograf och blev fotad gratis, hur kul som helst :) Ska försöka bli lite fotad nu också nån gång det är som roligt att ha fina riktiga kort på en själv också, fastän nu är det mest lillan jag vill ha kort på iofs. :P



Ja, det blev en hel härlig dag, nu ska jag bara se film och käka popcorn och äpplen och mysa i massor! Älskar våra alla-kvällar-är-helgkvällar med mys i soffan! Antar att man lessnar snart på att se film varje kväll men än så länge är det dagens höjdpunkt :) Händer för er ikväll? :)



Kram!

2009-09-17 @ 20:28:15
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

fin blogg

2009-09-18 @ 23:54:20
URL: http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0