Grisflunsan här kommer jag!

Vältrar mig i gyttjan och grymtar.
Neeeej!
Jag är "bara" förkyld.
Men OJ vad snabbt det kom!
Igår var jag bara lite hängig, kände att något kanske var på g, men det brukar inte bli värre än så för mig.
Jag är i princip aldrig sjuk om man inte räknar hål på lungan och sånt konstigt..

Hos Jeanette iaf så märkte jag hur jag började bli lite snorig, men bara i ena näsborren.
Snöt mig iaf och mer och mer blev det haha.
Tur man är lite smått spritberoende handsprit var det ja, inte sån man dricker. ;P
Väl i skogen dock så skulle man nästan kunna tro det.
Jag blir allmänt dum i huvudet och snurrig till på köpet när jag är förkyld. Känns som om hela hjärnan är bedövad.
Man kunde tro att jag faktiskt var full.
Och i ärlighetens namn, så känner jag mig nästan så..
Iaf med snurrigheten.
Fast med en rinnande näsa...

Nu sitter jag då här.
Toarullen står brevid mig och jag funderar på hur jag ska lyckas rensa svampen med rinnande näsa..
Jag är tvärförkyld..
Suck..
Och jag som inte kan bädda ner mig i soffan och gömma mig för världen nu.
Inte nu när jag måste rymma hemmifrån i flera veckor..
Stackars, stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0