Gjort

Nyklippt nu då.
Nej det blev ingen rakning idag.
Men det var inte så att jag inte frågade henne om hon kunde göra det!
Trimmern hade hon med sig oxå.
Men hon tyckte att vi klipper först och ser hur det ser ut och rakar om vi inte blir nöjda.
Får se hur det är när det är torrt.
Har duschat av mig allt hår och tvättat håret med shampo(!) för första gången på..
Ja..
Jag vet inte hur många månader det är nu..
Ett gäng.
Så sitter med balsaminpackning nu så jag inte förstör håret helt.
Kika in på
lockig.se om ni undrar vad f*n det är jag pysslar med. ;)
Funderar på att bleka ner det nu.
Redan trött på färgen jag lade i för ett tag sedan.
Får se hur nöjd jag är imorgon och om jag behåller håret hehe.
Men det såg iaf lovande ut.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0