Gå och rösta med er!

familjebloggarna.se är det nu omröstning om vilka bloggar som ska bli tio i topp!
Kila dit och Rösta!
Självklart har jag röstat och nu ber jag även er göra detta!
Rösta, rösta!
Inte ska ni vara soffpotatisar inte.
Ni kan rösta på de bloggar som listas, så kila in på dem alla och bilda er en uppfattning!
Rösta sedan.
Veckans gästbloggare på sidan är dessutom Katta.
Katta är min gamla granne.
Hon skriver om livet som mamma och om att vara gravid igen, med lillebror denna gången.
Nu närmar det sig dessutom!
Snart är Lillebror här!

Kila nu och rösta små barn!
Hehe
;P


Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

Du får så klart min röst :)

2009-09-15 @ 09:45:44
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0