Färdig

Nu har jag möblerat om klart.
Nu borde gubbarna komma åt överallt där de vill
I vardagsrummet blev det minst att göra, bara ta bort ett hörnbord och skjuta alt mer in mot lägenheten.
Men särskillt vackert är det int..
Det är väldigt ihopklämt.
Men vi överlever att ha det så i en månad iaf.
Känns som om jag bor i ett kaos...
Trött på det..

Så här såg det ut under ommöbleringen..



Ser ni Lillans snutte i sängen där till höger?
Hon ligger faktiskt där hon med och sover, hehe.
Sussar gott under snutte och på mammas kudde.

Färdiga resultatet då..



Ok. första bilden är mitt överbelamrade köksbord.
Alla mina scrap grejer ligger överallt där, blev ju inte bättre av att jag fick paket idag hehe.
Bild två är mitt vardagsrum, obvious, men ser ni vad ihopklämt det är!?
Stökigt oxå..
Sovrummet sedan på tre bilder.
Lillan ligger i mitten av sängen och sussar, fortfarande på min kudde, sängen bytte vägg.. Varav den nu mycket tomma väggen som man ser på sista bilden.
Måste sätta upp något där.
Älskar min kista föresten. så ville bara visa upp den haha.
Trångt där inne oxå just nu.
Men men, vi överlever väl 4 veckor.


Kommentarer
Postat av: Darya

Vad fint du har det :)

2009-09-03 @ 12:23:32
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0