Dessa rykten genom Sverige...

Jeanette är så söt.
Grisflunsan florerar ju i Sverige tydligen har jag hört ryktas.



Även Jeanette har hört detta lösa rykte tydligen.
I kassan på Konsum hade de någon lite sprayflaska med något antibakterielttjosan.
Jeanette nappade genast på detta.
Här provar hon sitt inköp.
Nöjd?
Missnöjd?
"Det luktar inget.. Eller, jo, det luktar svagt jordgubbe! Gör det inte det Joanne?"
"Nej, det skulle jag inte påstå.. det luktar inget alls"
"Nej, det gör inte det va!?"

Nu slipper Jeanette Grisflunsan.
Inget rullande i Gyttjan här inte!

Grymt grymt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh.. och förut idag så kom jag på mig själv med att tänka "måste spraya så fort dom gått" när jag hade skakat hand med ett par jag inte träffat på väldigt länge, på stan.. sjukt! men jag sprayade! =)

2009-09-06 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0