Den tiden på månaden

Det är så skönt när räkningarna betalats.
Visst, det som dras på autogiro är inte borta än, men de allra viktigaste räkingarna så som hyra, bredband och telefon är betalt och klart.
Det är skönt just för att man då kan se vad man har kvar att röra sig med.
Visst krävs det pyttelite planering för hur mycket som ska gå till vad för att det ska gå ihop, men jag gnäller inte.
Jag tycker jag har det bra.

Sprattlarn har allt hon behöver och mer behövs inte för att jag ska vara nöjd.
Så nu när vi är inne på torp ska vi se om vi kan hitta något kul som Sprattlarn inte behöver men som kan vara kul att ha, tex en till snutte ;)
Eller varför inte en söt liten body kanske?
Vi får se vad jag kommer hem med.

Till mig själv är det inget som behövs.
Så får se om man kanske hittar något litet och onödigt till mig med.
Hehe.

Nehe, om jag kanske skulle ta itu med disken nu på morgonen.
Jeanette kommer ju in en sväng och dricker te med mig innan vi åker.
=)

Kommentarer
Postat av: Lina

ja till 3 hade ju iallafall kännts bra, jag är ju inte ute så ofta nu men om man nån gång skulle vara det så är det ju kul om de hade öppet lite längre :P



Hoppas du hittar nå kul nu när ni skulle fara till torp :D

2009-09-25 @ 09:39:48
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0