Chokladkondomer till folket!

Till Mödran var det ja.
Jovisst så bra allt var.
HB som en vuxen karl hade jag och noll äggvita.
Lågt blodtryck och hel Fiffi.
Frid och fröjd helt enkel.
Ville jag ha preventivmedel?
Jovisst, det skadar ju inte att ha även om jag blivit torrnucka.
En vacker dag ska man väl kanske ha sex igen :S
Cerazette får det ju vara, inte bara för att jag ammar, om jag har tur så kommer det ingen mens alls tillbaka då "toppen" säger jag.
Har ju ätit dem förr.
Så fick jag en kondom i den lilla Necessären oxå.
Profil var det ja, kända gamla kondomer.
Sure!
Utgångs datum år 2012 någon gång.
Jojo, innan dess ska jag väl våga mig på att ha sex igen tänkte jag.
Nej, jag tänkte det inte bara, jag sa det till Natta oxå som var med mig i egenskap av "barnflicka".
Jojo, sa hon och fnös som hon tyckte jag önsketänkte.
Attans..
Jag kommer bli gammal innan dess säg.

Min Barnmorska, som i vanliga fall kan kännas rätt stel och strikt, kilade iväg med frågan bakom sig "vill du ha ett par kondomer till ifall ifall?"
"Jojo", skrockade jag igen.
Tillbaka kommer hon med handen full av kådisar.
Av den fyrkantiga typen, nej, inte kådisen, förpackningen alltså.
"Inga avlånga?" frågade jag. Jodå där var en, den fick jag.
Plus tre fyrkantiga.
Vänd på dem säger hon och ler finurligt.
Inte likt min Barnmorska inte..
Jag blir fundersam och vänder på en.
"Hmm, jag förstår inte" säger jag..
"Hmm," säger hon.. "Men kolla den andra då!" Utbrister hon såklart.
Jo, så vänder jag på den.
"Spearmint", Jag vänder på nästa "Chocolate".
"Smaksatta!" utbrister jag då med ett leende, Min Barnmorska lyser upp, "Javisst!"
Haha, trodde jag aldrig om min torra Barnmorska inte.
Funderar på när i hela fridens namn de började dela ut smaksatta kådisar på mödravården.
Kul kul, även om jag inte får för mig att smaka på dem så luktar de ju bättre än vanliga gummit.
Äsch vad inbillar jag mig..?
Jag kommer väl antagligen tugga på dem när tuggummina är slut och abstinensen tar överhand.
Choklad, jovisst, gummmi, jo.. Det blir ju chokladtuggummi!
Spearmint är ju ingen nyhet som tuggummi ens.
Där ser man gratis tuggummi på Mödran.
Man tackar!

Chokladkådisar åt folket!
Mödran delar ut gott folk!
Synd att jag inte fick någon jordgubbesmak..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Menar du att hon gjorde det. Kan faktiskt inte riktigt tro dig =)

2009-09-15 @ 00:11:55
URL: http://milinov.blogg.se/
Postat av: Darya

Hahahaha vilket roligt inlägg!

2009-09-15 @ 00:36:54
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0