Början till beroende...

Jag börjar nog så smått bli beroende av filtar till Sprattlarn.
Idag åkte jag till torp en snabbis.
Köpte en söt jacka och sockar till Lillan.
Men inte nog med det så fick hon en snutte till.
När jag pratade med min mor om dilemmat att Sprattlarn ju faktiskt kommer bli större än filtarna rätt snart, vilket innebär massa små filtar överallt, så kom hon på lösningen som gör att jag kan köpa hur mycket filtar jag vill med gott samvete.
Jag får helt enkelt sy ett lapptäcke av dem sedan, eller...
Ett snuttetäcke kanske det ska kallas.
Toppen idé sa jag!
Så nu måste jag ju in till torp igen och köpa en till som den jag köpte idag.
För jag har ju två av den andra filten och jag gillar symmetri.
Jag kan nu bli filt-/snutteberoende med gott samvete.
Yay!
=)

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilken toppenidé! Man kan aldrig ha nog av filtar ;)



Ha en fin kväll!

2009-09-19 @ 19:09:49
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Kia

Inte kan man få för mycket filtar till den lilla heller.. =)=)

2009-09-19 @ 20:30:54
URL: http://kiaskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0