Avi med avsändaren Tyskland

Ja idag fick jag en avi från posten.
Avsändare är tydligen Tyskland haha.
Lite kul tyckte jag att de skrivit så.
Det är alltså Pascals syster som skickat kort till mig.
Kort som togs när hon och Sprattlarns Farmor var på besök.
Det var verkligen trevligt att de kikade in här.
Jag bad om att få ett par stycken via mail, men tydligen skickade hon på posten.
Åh vad glad jag blev för det.
Älskar ju riktiga kort som man kan ta i.
Dessutom är de lättare att scrappa med då hehe.
Men det jag inte förstår är hur brevbäraren kan anse att fotoboken fick plats i min brevlåda men inte detta...
Visst för att det är en väldigt smal springa, men seriöst, hur tjockt är det med några kort?
Kan ju vara så att de är extremt välpackade för att inte bli förstörda av väta osv..
Är iaf väldigt spänd och glad över att kunna hämta ut dem imorgon.
Jätteglad är jag!
Idag har jag ju inte varit hemma direkt och därför inte sett avin förens jag var hemma och då var det försent.
Jag som trodde att de skule komma i brevlådan tänkte ju inte på öppettider.
Jag är glad för mitt brev från Tyskland iaf!
Mycket glad!
=)
Jaja, ni, har nog fattat nu haha.

Kommentarer
Postat av: Darya

Vad gulligt av henne! :)

2009-09-10 @ 23:56:03
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0