Avbeställt.

Ja, ni trodde väl inte era ögon när ni läste det och läste raden en gång till.
Men jo, nästkommande paket från CC var tråkiga julkort (i min mening) så jag avbestälde faktiskt det paketet.
Så kommer då det lilla, lilla ordet ni kanske söker efter.
Men, Självklart finns det ett men när det kommer till detta och lilla mig.
Jag efterbeställde ett gammalt paket som folk fick innan jag blev medlem i klubben.
Ett med bokstavsstämplar bla.
Så nu väntar jag på det paketet.
Hon jag talade med skulle dessutom vara så rar att hon skulle skicka med Papper från gammla paket så jag kan se vad som kommit förr och göra som nu igen ifall det kommer nya paket jag itne är sugen på.
Att hon sedan skulle skicka paketet redan igår gör ju inte saken sämre!
Älskar service.
Blir så glad av det.
Verkligen, kan göra mig på gott humör i flera dagar sånt.
Lovely!
Så nu inväntar jag mina tre meter punchinella och mitt "Flowers & Butterflys" paket.
Julafton kommer tidigt iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0