Åka

Ja, så hann jag knappt innanför dörren innan telefonen ringde.
Min syster kommer till Lysekil över natten, men hon behöver bli hämtad på torp.
Så det blir för mig att rulla bort Sprattlarn till min mor och åka och hämta syster yster.
Kul att hon kommer hem.
Nu får jag kanske en kik på hennes ul bilder oxå!
Ni kan läsa om hennes graviditet och allt konstigt runt den på minsol.
Där har hon skrivit om sitt "missfall".
Inkompetenta läkare finns det lite varstans...
Jag som redan innan inte tål läkare blir itne bättre inställd till dem efter detta kan jag ju medela.
De verkar inte ha någon kunskap om graviditeter eller hur man tar personer.
Hemskt att det är så.
Vatten återbildas hela tiden, blöda kan man göra trots att graviditeten är normal.
Och framförallt, man dödförklarar inte någons bebis innan man gjort ett Ultraljud
Hur svårt ska det vara med dessa grundläggande kunskaper när man jobbar på gyn?
Jävligt förbannad å min systers vägnar.

Iaf så ska jag hämta hem min lilla storasyster ikväll.
Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0