Tvättdax.

Idag ska det tvättas!
Kul va?
Inte särskillt kanske, men det är så fruktansvärt gott när det är gjort.
Så beroende på Sprattlarns humör idag så tänkte jag få en del gjort.
Röja(känns som om det alltid behövs numer), dra av med dammsugaren kanske och förhoppningsvis duscha!
Jo sure jag hinner med att dusch oftast eftersom Sprattlarn somnar vid en så bra tid, men vare dusch känns som en lyx ändå.
Sedan hade det inte skadat om jag fick plockat ögonbrynen...
Det behövs.
Lite får man faktiskt lov att bry sig om sitt utseende även om man blivit mamma och har lite sämre med tid för det.

Nu ska jag iaf göra rent kattlådan ordentligt!
Den stinker!
Det finns bara en nackdel med att ha en fertil hane i hemmet.
Det är stanken.
Även om Spooky inte är så farlig så krävs grundlig rengöring av lådan oftare än vad det annars hade behövts.
Så, såhär roligt ska jag ha det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0