Tävling!

Underbar tävling!

Micki, bord på hjul med förvaringslåda, Igelkott, 84.1003
                       Micki, Lära-gå-vagn, 4 färger, 10.7890

         Brio, tax, 20 cm, 30332

   Micki, Mina första byggklossar, 27 st, 10.2093                       LEGO Duplo, startklossar, 5575
bilderna tagna från lekmer.se


Tävling!
Denna gången tävlar jag på minbebis.com, min absoluta favorit sida.
Hängde alltid där bär jag var gravid.
Blir inte lika mycket längre tyvärr, men det blir nog mer senare igen när man känner att man har lite mer tid igen.
Min lilla andra familj.
=)
Har fått ett par vänner genom sidan.
Åter till tävlingen då.
Jag tävlar om leksaker för 2000:- som första pris!
Det ni!
Ovan visar jag några av favoriterna.
Här kan ni se absoluta favoriten.
Visst kan den inte användas genas, men ni måste hålla med mig om att den helt enkelt är för läcker!!

Hur jag tävlar?
Genom en bild!
Vilken bild tror ni jag täker tävla med då?
Jo, klart!
Denna:

Självklara valet.
Häng på och tävla ni med!


Kommentarer
Postat av: Mamma Stina

Det ser jättefint ut! Hur mår ni annars då?

Kram Stina

2009-10-26 @ 17:26:37
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/
Postat av: My

Bilden är ju fantastisk!! Hoppas ni vinner!! Hon är så SÖT!



Jag brukar läsa din blogg :) Jätte trevlig är den!

Hittat till den genom minbebis, blev medlem där när jag blev gravid. Kram

2009-10-26 @ 22:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0