Tålamod.

Funderar på om han väntar sig att jag ska skriva något här om saken.
Detta blir det enda han kommer hitta om han söker.
Jag väntar tålmodigt.
Jag kommer vara den sista som ser anklagande på honom.
Jag kommer aldrig dömma honom för hans val.
Om han gör det valet.
Jag kommer inte höra av mig.
Jag tänker inte spela spelet.
Jag väntar istället tålmodigt.

Störande upprepning, någon som ser vad jag ser?
Bosse skulle dödat mig om han såg denna texten.

Jag hoppas på inget och förväntar mig desto mindre.
Jag skulle önska om jag kunde, men jag är dålig på att önska.
Detta är allt du kommer hitta om ämnet för nu.
Om du söker efter det.
Svar får jag..
Förr eller senare.
Genom handling eller ord.
Jag väntar tålmodigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0