Tack Cissi!

Cissi kom ut efter vi varit på bvc.
Hon tog med sig lite gröt så vi kunde testa och se vad Sprattlarn gillade det.
Som jag nämt så gillade hon det tydligen.
Dock inte när det blev lite kallt, här ska maten vara varm tydligen, vilket jag iofs kan förstå.
Så det blev till att värma det lite igen när det svalnat.
Då vart hon nöjdare igen.

Men den som påstod att bebisar inte spyr mer av ersättning och gröt ljög då för sig själv..
För lillan som Aldrig spyr praktiskt taget har spytt två ggr.
Inte så jätte mycket, nej, men likväl mycket mer än vad det någonsin kommit.
Så jo, bebisar spyr mer av köpe mat än tutte mat.

Tack vill jag iaf säga till Cissi för gröt och moraliskt stöd!
Tog lite kort på Sprattlarn som jag kommer lägga upp när jag får ork.
Just nu är jag rätt trött faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Kan inte vara så enkelt att hon åt mer av gröten än av bröstet? :)

2009-10-05 @ 23:01:10
Postat av: Gubbfan

Tror nog att den lilla damen har sinne för det estetiska.

:-)

Sedan är det ju skillnad på näringsinnehåll och hur lättsmällt det är. En liten kropp reagerar.

Så behåll amningen så länge du någonsin kan.

Åtminstone morgon och kväll.

Det ger henne så mycket mer än bara mat.

2009-10-06 @ 08:41:58
URL: http://gubbfan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0