Skor, skor, skor

Jag köpte skor idag!
Som jag tidigare nämt så behövde jag nya skor.
Idag fick jag tummen ur.
Syster tog med mig till skopunkten.
Så jag kom hem med tre par!

Ett av paren vet jag inte vad jag tycker om egentligen.
De är.. Fulsnygga, eller så fula att de blir lite roliga haha.
Jag har ju rätt stora fötter dessvärre (min förbannelse) och är därmed oftast rätt kinkig med skor.
Inte så att de måste vara jättesnygga, men just så att de inte får mina fötter att se ännu större ut.
Men idag tänkte jag inte så överdrivet mycket på det faktiskt.
För första gången sedan jag var liten.
Kändes konstigt nu när jag kom hem och plockade upp skorna och insåg att de fulsnygga skorna ser rätt stora ut, men de är ju såå bekväma!
Så det får vara värt det.

Nu är jag hemma igen alltså.
Med en huvudvärk som inte är av denna värld, så det blir tidigt i säng denna fredag, speciellt då jag inte har några värktabletter hemma..
Aj, aj. aj.
Känner mig helt tom i huvudet.
Blir lite knäpp när jag har ont i huvudet, så mig ska man inte umgås med när jag har det.
För jag blir inte knäpp på det roliga viset, inte på ett elakt vis heller, utan bara väldigt konstig.
Om jag var svår innan så är det inget mot vad jag är när huvudbanket slår in (eller ut).
Nehe, natti natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0