Skönt

Sprattlarn sussar sött.
Jag har fått dammsugit.
Haren har hämtat sin dator(attans jag fick inget laptop ;))
Men de skrämde livet ur mig när jag stod och dammsög och helt plötsligt står det två personer i min hall, det tar ju ändå någon hundradels sekund innan man ser vilka det är.
Disken är diskad.
Grey's kommer snart och jag ska passa på att duscha innan.
Detta är väl skönt!
Handlat har jag fått gjort oxå.
Detta är en bra dag trots att Sprattlanr varit så ledsen idag.
Fattar inte hur jag har hunnit med!

Imorgon ska jag fika med Cissi och Cissi.
=)
Kul värre!
Har även fått tid och plats för föräldragrupp nu.
Påtiden tycker jag väl, lite väl sent egentligen, men gott att det startar nu iaf.
Så den 21:e är det dags.

Nu ska jag bara njuta av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0