Scrapkväll

Bullarna blev klara och sedan kikade det in flickor här!
=)
Så ikväll vart det scrapkväll.
Sprattlarn var lite gasig och inte så glad därmed, så jag fick inte gjort såå mycket, men blev iaf klar med en påbörjad.
Nu är min lilla skrutta vaken, ledsen och gasig igen..
Stackars..
Men hon får väl ligga här hos mig lite, då tycker hon det är ok iaf och somnar oftast om snabbast på det sättet.
Desssutom är det ju sjukt mysigt att ha henne nära så som nu.


Så nu, efter lite halv sova, lite pruttar, lite skrik och så lite mat så sussar hon gott igen.

Scrapkvällen var iaf trevlig!
Det är trevligt när man är flera stycken.
Synd bara att jag itne har ett jätte stort bord som alla hade kunnat sitta vid.
När vi blev såhär många så får golvet utnyttjas.
Men jag har å andra sidan inte så ont av att sitta på golvet.

Tack för kvällen tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0