Proppmätt.

Det har varit lite si och så med maten för min del ett par dagar nu..
Skäms nästan för det...
Men idag kompenserade jag det med råge!
Jag har ätit i omgångar idag.
Jag vet inte hur många gånger jag har tagit mat och tårta.
Jag är så mätt så jag kan spricka.
Dessutom har jag ätit bullar och kakor på detta.
Inte att förglömma så sitter jag och småäter de smarties som blev över.

Förutom att babbla om hur mätt jag är och faktiskt borde vara men ändå lyckas proppa i mig lite godis så vill jag säga att jag är så glad.
Petra kom idag!
Henne har jag inte sett på ett par år nu.
Kändes super kul att träffa henne igen.
Saknar Petra.
Hon är så kul, så rak, så helt enkelt underbar.
Synd bara att man inte får så mycket tid på sig att bara sitta och prata när det är kalas.
Hennes söta pojke hade hon med sig och även sin bonus flicka.

Petra!
Du måste komma hit och "catch up" med mig snart på vanlig fika.
Saknar dig!
Den mest långväga ifrån idag.
Tack för att du kom!

Jag är verkligen proppmätt...
Haha!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej gumman :)



Det var jätte kul att få träffa dig och den lilla fisen :)



Jätte vackaert barn har NI <3



Ja jag kommer till dig snart igen hoppas jag nu är det ju jul och massa annat :)



Ha en super duper bra dag Joanne,



PS jag har ju saknat dig me fattar du la :)



pözzpözz jag

2009-10-20 @ 11:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0