Ont i magen.

Spattlarn har gråtit sedan 7 i morse..
Attans gröt!
När hon väl somnade om, nej då kom det en arbetare och ringde på dörren.
Hur dum får man vara?
När de aldrig annars ringer utan knackar för att de så väl vet att jag har en liten.
Kunde inte släcka i hallen efter sig heller klanten.
Arg jag vart, det med en gallskrikandes bebis dessutom.

Så nu vid 14 tiden så hade hon iaf sovit hos min mor en stund medans jag åkte och handlade.
Jag köpte mer gröt men av annat märke och katrinplommonpuré.
Tänker att såna burkmats burkar är ok, men när det börjas med potatis och sånt så tror jag nog att jag kommer göra själv, då jag var känslig mot de färdiga burkarna när jag var bebis.
Förutom fruktpuréerna då konstigt nog.
Och Bajsat har hon äntligen fått gjort oxå.
Så nu fick hon sin "morgongröt" med en sked katrinplommon i.
Hon gillade det mycket.
Tur det.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja du ser...tyckte det var lite konstigt att din bm sa att du kunde ge henne så mkt gröt hon ville ha medans min sa att jag skulle ge försiktigt och i början inte ge mer än ½ Dl. åt gången?? Tycker det är konstigt att dom inte kan komma med samma informaton till alla.

2009-10-07 @ 22:15:44
URL: http://mammajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0