Nehe

Det bidde ingen dusch..
Tiili bestämde sig för att vakna och vara vaken tills klockan var fem i.
Så det var bara att hoppa duschen..
Nu är det försent dessutom.
Min granne dödar mig om jag duschar efter klockan 22.
För då ska ju han sova..
Dessutom sussar hon inte ordentligt ännu.
Hoppas det är någon typ av tillväxtperiod som gör att hon är så svår sövd och har svårt att få ro..
Är lite nervös inför vägningen på måndag.
Vill så gärna att hon ska ha ökat "normalt" i vikt så att jag slipper att de gnäller på min fullt friska glada (annars så) nöjda bebis!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Och då vet du vad du ska säga! :)

2009-10-14 @ 23:33:17
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0