Natti natt!

Packat och klart.
Det enda som ska läggas ner imorgon är nu Sprattlarns tallrik, ske, halklapp och D-droppar.
Min tandborste och tandkräm.
Detta kan ju läggas ner först efter frukost imorgon, annars hade jag lagt ner det redan nu, så jag med säkerhet inte hade glömt det.
Dock funderar jag på att med flit glömma min tandborste så jag får köpt en ny.
Annars kan jag säkert få för mig att använda denna ett par veckor till.

Natta hjälper mig att släppa in/ut Link och ge dem käk.
Så då kan jag andas lugnt över katterna oxå.
Hoppas jag fått med mig allt jag behöver nu.
Hatar att packa.

Ikväll blir det iaf tidig kväll, annars orkar inte jag köra imorgon och det måste jag orka!
Så säger natti, natti nu.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

tidigt? klockan är redan 00 och du är inte i säng än! Men ha det så roligt :)

2009-10-29 @ 08:38:39
URL: http://mammajeanette.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh.. Jag hade behövt dig på MB just nu.. :)

2009-10-29 @ 19:30:16
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0