Mysig fika

Idag har jag varit på trevlig fika hos Jessica och Richard och deras lille Jonathan.
Eller Liten haha han är inte så liten längre, över 7 kilo nu.
Annat var det när han kom.
Jag fick se den minsta blöja jag tror existerar idag.
Tror den hade varit lagom till en barbie docka kanske?
Nej riktigt så liten var den inte, men inte långt ifrån.
Kila in på Jessica's blogg och läs om deras liv.
Lilla Jonathan kom nämligen väldigt för tidigt varav den pyttelilla blöjan.
Men idag var han pigg och glad killen.
Undrar jag om inte Sprattlarn och han flörtade lite melan varven hehe.

Trevligt med fika vart det, älskar ju bebisprat och det är ju garanterat när man umgås med andra som har bebisar.
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0