Mata mig!

Pascal kom idag.
Han och Matte kom förbi.
Pascal fick mata Sprattlarn, det gick bra förutom just i början när hon blev lite ledsen för att hon inte fick mat fort nog hehe.
Lite sticksigt skägg var lite läskigt oxå, annars är det bra i pappas famn tydligen.
Gott det.
Imrogon åker han till sin mor i Frankrike så ser vi honom om någon vecka igen eller så.
Men jag kommer inte ha tid att tänka på det ändå som det ser ut nu.

Matte fick bullar som jag lovat honom, fyllde år igår som han gjorde och allt.
Natta vart oxå här och dessutom kilade min mor in genom dörren.
Mitt sociala behov för dagen är med råge uppfyllt.
=) =)

Så nu blir det en dusch och Grey's.
Sedan ska det bäddas rent i sängen innan vi lägger oss för natten i den.
Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0