LO:s

Som Lina så vänligt påpekade så är det ju tekniskt sett måndag nu och inte söndag som jag lovade.
Men för mig är det söndag tills jag gått och lagt mig och klivit upp igen hahaha.
Men här kommer iaf början.
För kameran är tömd!

De Senaste LO:s jag har gjort till bla svenskscrapbooking's CC och en till Hobbyhusets Oktober tävling.


Blixten syns tyvärr i kortet, men denna blev jag lite akutfärdig med i sista minuten.
Kanske kan hända att jag bygger vidare på den om någon dag eller så om jag tycker den är för tom då.



Tyvärr syns falsvecket på bilden, vilket det knappt gör i verkligheten.

Dets:



De båda är så söta, de vill vara nära och sova, så de sover på mig haha.
Idag tror jag inte vi skulle få plats, för både lillan och kissen har växt och jag har blivit mindre.



Inte så mycket att säga om denna.
Körde en enkel variant här men vart nöjd ändå.

Det var det som var till CC:t hos Svenskscrapbooking.se

Denna är då den som jag skickat in till Hobbyhusets Oktobertävling.
Texten som står är "You hold the key to my heart"



Dets:

  

Om ni tittar noga så ser i de små nycklarna som hänger inne bland blommorna på bilden i mitten.
Allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Beda/Gidde

Du är verkligen jätteduktig och jag blir inspirerad!

2009-10-12 @ 18:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0