Jäsning

Nu ligger degen på jäsning, den som ändå fick vila som degen..
Jag och Natta är trötta som små grisar.
Sprattlarn sussar äntligen efter att ha haft skrikfest en stund, hon var trött.
Om vi ändå kunde lagt oss så som hon, bli vaggade till sömns och få sova tills vi var pigga.
Men nej, inte jag och Natta inte, jäsning sedan utbak och sedan blir det ju kärleksmumsbak oxå, medans bullarna jäser.
Rackarns vad jag ska hinna idag.
Och ikväll SKA jag hinna duscha, sur granne eller inte!
Så det så!
*Stampar med foten i golvet och nojar för att jag kanske väckte Lillan med mitt lilla utbrott*
Imorgon är det storstäd och förberedelse.
Jippiii!
Lördag har jag fullt hus efter förberedande hela morgonen och Söndag är det scrapmässa i Gbg.
När ska jag sussa?
Måste komma i säng i tid på kvällarna nu!
Nu ska jag bjuda Natta på te!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilken rolig helg ni har framför er, kul med mässa :)



Jag tänkte tipsa dig om en tävling jag har nu, du kan vinna en valfritt smycke från bla Oxxo Design. Massor av fint att välja på.



Kram Elin

2009-10-15 @ 16:47:28
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0