Ja jisses.

Så är då mitt hem nästintill återställt.
Kalas är alltid trevliga, men man glömmer lätt hur mycket jobb det ligger bakom dem...
Dagen har varit bra trots den sönderstressade morgonen.
Aningens dåligt med plats för alla i mitt hem, det är den enda nackdelen, speciellt då nästan alla kom samtidigt.
Fördelen med det är att det är trevligt med mycket människor!
Jag tycker det iaf.
Det vart super trevligt folk som kom (såklart, det är ju jag som bjudit dem=) ).
Tiili fick massa fina saker av dem.
Bla en snutte av Jeanette (som har förståelse för och lider av samma beroende som jag ;) ) och ett sött "pannband".
En fin servis och bestick av Millan och Richard.
Den efterlängtade namnskylten mm av Synnöve med mycket mer.
Inte bara mormor, morfar och Frewini kom utan dessutom kom skruttans Farfar!
Super trevligt!
Inte nog med att han hade med sig en gåva till Tiili så hade han även med sig en massa kläder och lite annat smått och gott (superkul för småbarn) från Lillans farbror Peder med Familj.
Toppen säger vi!
Som sagt så fick Sprattlarn masa fina saker som jag just nu inte ens har i minnet.
En sån man hänger i vagnen för Lillan att kika på när vi är ute och åker av Kenny och en superbra leksak av Natta och Christian!

Ja vad ska jag säga.
Jag är nöjd och vill tacka alla som hjälpte till och alla som kom.
Det är guld värt och uppskattas inte bara nu, utan kommer att uppskattas även i framtiden utan Tiili.

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0