I Gbg

Så sitter jag här hos syster.
Hon ska få hem kattungeintressenter, så jag sitter och väntar på roligare tider.
Alltså att de ska åka igen så jag kan ta med mig syster och kika i affärer.

Natten spenderades hos Bex efter att de andra mammorna och bebbarna från vår grupp åkt.
Det var mycket trevligt att träffa dem igen, synd bara att Martina inte kom med söta Leon.
Det är ju så trevligt att träffa dem.
När man ändå haft kontakt i så många månader så blir det speciellt att träffas i verkligheten.
Det blir så självklart och lätt att umgås på något sätt.
Så tack tjejer för den trevliga eftermiddagen, och tack Bex för trevlig kväll och för sängplats!

Kommentarer
Postat av: becka

Ja det känns verkligen självklart och naturligt, och jättekul! Välkommen åter:-)/bex

2009-10-30 @ 17:28:15
URL: http://www.bollenarrund-becka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0