Gunga i Parken

Kommer gå med Tessan och Chris ner till parken så Danio får gunga.
Det är så fint väder idag så jag vill inte låta det gå till spillo genom att sitta inne hela dagen.

Sprattlarn har fått sin morgongröt och kommer nog snart bli lite trötter.
Själv är jag trött och har varit hela tiden.
MEn jag får skylla mig själv som inte går och lägger mig i tid.
Sprattlarn lät mig ändå sova länge.
Men jag tror det blir annat när man vaknar flera ggr per natt.
För förr kunde jag gå och lägga mig samma tider som nu och gå upp samma tider men var inte hälften så trött som nu.

Dagen är iaf här.
Fredag.
Det är en bra dag.
Då är alla glada, även de som inte är föräldralediga.
Idag går de arbetande över på helg.
Då måste det ju vara en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0