Fullt upp idag

Imorse var det upp och iväg till familjeförskolan.
Anna var där med lilla Elsa, det var trevligt att sitta och tjata med henne.

Sedan var jag till Tessan en sväng, därifrån gick vi till mamma.
Hos mamma var syster Laila!
Är så kul att träffa henne.
Det blir ju inte så ofta nu längre tyvärr.
Saknar min syster och hennes visdomsord.

Nu är vi hemma äntligen och väntar på att Viictor ska dyka upp som han sagt.
Hoppas han kommeer, det var så länge sedan sist nu.
Han har ju inte träffat lillan ens.

Ogge ringde idag oxå, det gjorde mig glad!
=)

Kommentarer
Postat av: Lina

usch ja fy vilken dag alltså!

Ja det gör ju inte saken bättre av att man blir nochalerad av en lärare som man redan är förbannad på.. morr! Och dessutom hade vi seminarium i etik och moral haha! så jävla komiskt.



Nu är jag dock på lite bättre humör fick ju skriva av mig på bloggen, tacka veta blogga av sig :P och så tog jag en skön powernap mitt på dagen med natta! :D



Hur har din dag varit? :) Kram!

2009-10-28 @ 16:38:26
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0